Miluji kosmetiku

Platba a Doprava

 

 

ZPŮSOBY PLATBY

 

ČESKÁ REPUBLIKA

  • HOTOVĚ na pobočce - při osobním odběru zásilky - zdarma
  • BANKOVNÍM PŘEVODEM - zdarma
  • PLATBA KARTOU ONLINE - zdarma
  • DOBÍRKOU: WE|DO Uloženka 35 Kč, Česká pošta 45 Kč, WE|DO Intime doručení na adresu 35 Kč

TIP: ušetřete peníze za dobírku a zaplaťte bankovním převodem či kartou on-line.

 

SLOVENSKO

  • PLATBA KARTOU ON-LINE - zdarma

UPOZORNĚNÍ: jiný způsob platby při objednání na Slovensko bohužel není možný.

_________________________________________________________________________________

 

ZPŮSOBY DOPRAVY

 

Chcete DOPRAVU ZDARMA?

Objednejte si zboží na jednu z našich prodejen - s osobním odběrem zdarma nebo nakupte nad 2 000 Kč a budete mít dopravu zdarma na WE|DO Uloženka a  WE|DO Intime.

 

ČESKÁ REPUBLIKA

  • WE|DO ULOŽENKA - výdejní místa 60 Kč

Uloženka má již přes 460 výdejních míst, na kterých si můžete svou zásilku vyzvednout. Postačí k tomu heslo/kód pro vyzvednutí, který Vám přijde SMS zprávou či EMAILEM v momentě, kdy bude objednávka připravena k výdeji.Více informací naleznete zde: https://www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek

 

  • WE|DO Uloženka Intime - doručení až domů 85 Kč

Nový typ služby doručování balíčků - Intime Vám balíček doručí až na adresu. Je zde možnost opakovaného doručení.

 

  • Česká pošta - balík na poštu 104 Kč

Tuto variantu je možné zvolit, pokud má Vaše zásilka do 30 kg. Zvolíte si jednoduše poštu, na kterou chcete zásilku odeslat. Velkou výhodou je to, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě. Zásilku si jednoduše vyzvednete na Vámi zvolené poště, až se Vám to bude hodit. Více informací naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu

 

  • Česká pošta - balík do ruky 113 Kč

Tuto variantu je možné zvolit, pokud máte balík do 50 kg. Ten doručíme na jakoukoliv adresu v České republice. Pokud máte zájem, Česká pošta také nabízí doplňkovou službu "garantovaný čas dodání", kdy zásilku doručí nejpozději do 14:00 hodin v pracovní den i v sobotu. Ve vybraných městech a obcích pak lze doručit i dříve, nejpozději do 12:00 hodin. Budete informováni o pohybu balíčku prostřednictvím kontaktních údajů, jako je e-mail či telefonní číslo. Na webu České pošty poté naleznete také možnost "změny termínu i způsobu doručení". Více informací naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky

 

  • Osobní odběr - 0 Kč ZDARMA!

Objednávku si můžete vyzvednout také u nás v prodejně a to zcela zdarma! Na výběr máte aktuálně ze 3 poboček. Při objednávce s osobním odběrem na pobočce v Liberci, může trvat převoz a doručení zboží z Prahy do Liberce několik dní. Děkujeme za pochopení!

 

     1. POBOČKA V PRAZE

Adresa: Vzorkovna www.MilujiKosmetiku.cz: Za Valem 1497/10, Praha 4 (kousek od IKEMu na Vídeňské) 

Otevírací doba: 11:00-19:00 (od pondělí do pátku)

Telefon: 776 514 514

Email: praha@milujikosmetiku.cz 

 

      2. POBOČKA V LIBERCI

Adresa: Drogerie Alisa/Golden Rose: Šaldovo náměstí 30/4, Liberec (vstup z ulice 5.května)

Otevírací doba: 08:00-18:00 (od pondělí do pátku)

Telefon: 776 272 227 

Emalliberec@milujikosmetiku.cz

 

     3. POBOČKA PRAHA BUDĚJOVICKÁ

Adresa: v naší prodejně ve vestibulu metra Budějovická (výstup z posledního vagonu - směrem z centra -najdete nás vlevo od restaurace McDonald’s) 

Otevírací doba: 09:45-18:15 (od pondělí do pátku)

Telefon: 608 327 586 

Email: mkbudejovicka@seznam.cz

 

_________________________________________________________________________________

 

SLOVENSKO

 

  • WE|DO Uloženka Slovensko 99 Kč

Zásilku si můžete nechat zaslat na zvolené výdejní místo. Více informací naleznete zde: https://www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek

 

  • Slovenská pošta 121 Kč

Zásilku si můžete nechat zaslat prostřednictvím Slovenské pošty. Více informací naleznete zde: https://www.posta.sk/

 

  • Balíkobox 95 Kč

Zásilku si lze nechat zaslat na vybrané místo balíkoboxu. Více infomací naleznete zde: https://www.posta.sk/balikobox/ 

 

_________________________________________________________________________________

 

ČASTÉ DOTAZY, TÝKAJÍCÍ SE DOPRAVY

 

Potřebuji v objednávce změnit způsob dopravy, půjde to?

Upozorňujeme na to, že v objednávce již NELZE dodatečně měnit způsob dopravy.

 

Proč je v avízu k zásilce uvedeno, že odesílatelem je Uloženka, i když jste si vybrali jiného přepravce?

Je tomu tak proto, že logistika je zajištěna přes centrální překladiště Uloženky. Nemusíte se tedy bát zásilku převzít. 

 

Kde se aktuálně nachází má zásilka?

Informace ohledně zásilky naleznete v emailu, který Vám byl zaslán přímo od přepravce. Zde můžete pohyb zásilky sledovat. Žádáme Vás, abyste si řádné doručení zásilky hlídali. V případě problémů kontaktovali přímo Vámi vybraného přepravce a také nás prostřednictvím emailu.

 

Co mám dělat, pokud doručení trvá příliš dlouho nebo mám jiný problém s doručením zásilky?

Pokud Vám připadá, že doručení trvá nezvykle dlouhou dobu, kontaktujte, prosím, přímo Vámi vybraného přepravce. S ním tuto situaci můžete vyřešit nejrychleji. Pokud doručení trvá nezvykle dlouho či je jiný problém s doručením zásilky, neprodleně nás kontaktujte emailem!

 

Musím kontrolovat obsah zásilky při převzetí od přepravce a proč?

Ano. Žádáme Vás o kontrolu obsahu zásilky při převzetí od přepravce a to za jeho osobní přítomnosti. V případě, že je obsah (či samotný balík) jakkoliv poškozený, sepište přímo na místě s přepravcem škodní protokol. Na rozbitý obsah nebude možné později uplatnit reklamaci! Proto obsah zásilky zkontrolujte přímo při přebírání od přepravce a to před ním. Reklamaci - (poškození zboží) způsobené přepravní službou, nám prosím hlaste nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel.