Vážení zákazníci, srdečně Vás vítáme na našem novém e-shopu! Uvidíte u nás nejen stav skladových zásob , ale i datum spotřeby jednotlivých výrobků. Zákazníci, kteří jsou registrovaní v původním e-shopu prosíme, aby se zde na novém e-shopu zaregistrovali znovu.
Již 19 let dovážíme na území České republiky řadu značek jako je například značka Golden Rose, Delia, Rose of Bulgaria, Biofresh, Ocean, Joko a nově také kosmetickou značku Bielenda a Elfa Pharm!
Nad 2000,- máte u nás dopravu ZDARMA! Platí pouze pro ULOŽENKU, Intime - odběr na výdejním místě Uloženky či Intime doručení až domů!
V avízu k zásilce od přepravce bude uvedeno, že odesílatelem je Uloženka. Je tomu tak proto, že logistika je zajištěna přes centrální překladiště Uloženky. Nemusíte se tedy bát zásilku převzít! Vše je takto v pořádku. :)
Opakované zaslání: pokud zákazník balík zaslaný z e-shopu nepřevezme a vrátí se nám zpátky - i s nezaplaceným zbožím x i se zaplaceným zbožím - musí nám uhradit částku za dopravu znovu.
INFORMACE OHLEDNĚ TOHO, POKUD SI NEPŘEVEZMETE ZÁSILKU, KTEROU JTE SI OBJEDNALI NA DOBÍRKU
Pokud si objednáte zboží na dobírku a zásilku si nepřevezmete, porušíte tím níže zmíněný zákon.
§ 2118 zákona č. 89/2012 Sb. - Povinnosti kupujícího
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."
Od našeho e-shopu a taktéž od Vámi zvoleného dopravce obdržíte informace o zaslání a převzetí zásilky do přepravy. V e-mailu Vám poskytujeme také odkaz na sledování pohybu Vaší zásilky.
Vyzvednutí zásilky je Vaše zákonná povinost. Když si však zásilku nevyzvednete, jsou zde dvě možnosti:
1. Pokud o objednávku máte stále zájem: Zašleme Vám ji znovu, ale pouze s platbou předem na účet či prostřednictvím on-line platby. Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.
2. Pokud o objednávku nemáte zájem: To, že si zásilku nepřevezmete, neznamená storno či odstoupení od kupní smlouvy. Znamená to, že jste kupní smlouvu porušili a to dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový). Odesláním objednávky a následným přijetím a potvrzením vznikla platbá kupní smlouva a to v plném rozsahu a účinná dle našich obchodních podmínek, které jste v posledním kroku objednávky odsouhlasili. Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal žádost o změnu či storno objednávky - a to ani do doby expedice naším obchodem či do nejzazší doby vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě. Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zásilky z našeho e-shopu porušili kupní smlouvu.
Proto Vás požádáme o platbu kompenzace - zašleme Vám fakturu s údaji pro platbu.
Pokud kompenzaci nezaplatíte či si nenecháte zboží zaslat znovu, budeme postupovat dále a to následně:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře, která se specializuje na vymáhání pohledávek od dlužníků
2. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného
3. Soudní cestou
První a poslední body jsou sice zdlouhavé a pro Vás finančně nevýhodné. Naopak pro nás jsou velmi efektivní. Bod číslo dvě je pro Vás tou nejlevnější a nejpřijatelnější cestou.
V momentě, kdy se nám nevyzvednutá zásilka vrátí, budeme Vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu a zašleme Vám fakturu, abyste nám mohli zaplatit kompenzaci. Máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy a to i když se jedná o kupní smlouvu uzavřenou s internetovým obchodem. Pokud si myslíte, že Vás chceme "zastrašit" či že je to "normální a dělá to spousty lidí, že si něco objedná na dobírku a následně nevyzvedne a nemá s tím žádný další problém", můžeme Vás ujistit, že tomu tak není.
Proto Vás chceme se vší úctou požádat, abyste zodpovědně dostály Vašim závazkům a zboží na dobírku si převzali či provedli platbu kompenzace. Náš obchod totiž svou část kupní smlouvy dodržel - a Vy jste ji nevyzvednutím zboží porušili. Děkujeme Vám za pochopení!
Věříme, že si na našem e-shopu vyberete skvělé produkty, které si zamilujete!