Miluji kosmetiku

Časté dotazy

 

Potřebuji něco upravit, změnit či doplnit v objednávce - jak mám postupovat?

V případě, že potřebujete ve Vaší objednávce něco změnit, doplnit či upravit - ihned nám volejte na telefonní číslo 776 514 514, kde jsme dostupní od pondělí do pátku 11:00 - 19:00 hod. (nepište nám SMS, nepište nám emaily). Upozorňujeme také na to, že v objednávce již NELZE dodatečně měnit způsob dopravy.

Pokud nám ihned zavoláte, máme možnost ihned reagovat a objednávku ještě dodatečně upravit. V případě, že nám zašlete email, nemůžeme zaručit, že s objednávkou ještě budeme moci něco udělat a nějak ji upravit či pozměnit, protože k emailu se můžeme dostat až déle, kdy už bude Vaše objednávka zpracovaná. Děkujeme Vám za pochopení!

 

Potřebuji v objednávce změnit způsob dopravy, půjde to?

Upozorňujeme na to, že v objednávce již NELZE dodatečně měnit způsob dopravy.

 

Proč je v avízu k zásilce uvedeno, že odesílatelem je Uloženka, i když jste si vybrali jiného přepravce?

Je tomu tak proto, že logistika je zajištěna přes centrální překladiště Uloženky. Nemusíte se tedy bát zásilku převzít. 

 

Co se stane, pokud objednávku nevyzvednu?

Pokud potřebujete prodloužit dobu, po kterou bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, kontaktujte přímo Vámi vybraného přepravce. Upozorňujeme, že nepřevzetím zásilky nezaniká kupní smlouva a prodávající má nárok na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží - jako jsou: logistické náklady na vyskladnění, dopravné k zákazníkovi a zpět. Dle § 2118 zákona č.89/2012 Sb. ​​​​​​Pokud tedy objednávku nevyzvednete, bude Vám zaslána faktura na úhradu těchto nákladů.

 

Chci zboží vrátit, jak mám postupovat?

Všechny důležité informace naleznete v obchodních podmínkách našeho e-shopu. Odstoupit od smlouvy lze do 14 dní od převzetí zboží. Zboží musí být nepoužité a v původním neporušeném obalu. Zasílá se na adresu: www.MilujiKosmetiku.cz, Za Valem 1497/10, Praha 4.

 

Výrobek není skladem. Kdy přijde?

Snažíme se doplňovat zásoby co nejčastěji. Pokud máte zájem o produkt, který zrovna není na skladě, neváhejte nás informovat prostřednictvím e-mailu. Napište nám prosím přesný název produktu, jeho značku, obsah a popřípadě i odstín (pokud nějaký má - např. rtěnka) My se Vám co nejdříve ozveme s informací, kdy by mělo dané zboží dorazit a kdy si ho budete moci objednat! 

 

Budete prodávat i nějakou další kosmetiku?

Aktuální nabídku e-shopu budeme průběžně doplňovat o nové a zajímavé kousky!